»Vse to podkrepi z izborom kiparskega materiala, v glavnem lesa hrasta in lipe, ki mu pomeni domačo, živo in prijazno snov, ki jo zna vešče preoblikovati v vitalen in aktiven organizem kipa, izdelan v detajlu in z obdelavo, ki nas spodbuja k nežnemu dotiku.«
»Samo kiparsko delo pa je predstavila umetnostna zgodovinarka Klavdija Figelj.«
»Njeno kiparsko ustvarjanje je odprta, primarna oblika, tista najbolj arhaična kiparska pripoved, tista materialna in oblikovna bitnost, ko se vse skupaj začne in počasi postaja oblika, počasi postaja podoba, z vidno avtoričino gesto, ki izhodiščno podobo v različnih materialih sprejme kot raztegljiv element, v katerega se skozi različne ravni opazovanja in postopnega odkrivanja pomenskih in vsebinskih informacij umešča določena kiparska pripoved in izpoved.«
»Učenci so k temu pristopili z veseljem in veliko vnemo, rezultat pa so raznoliki, zanimivi kipi iz različnih materialov, kjer domišljija ni imela meja.«
»Drevove kiparske smernice temeljijo na klasičnem kiparskem kontrapostu, ki ga inovativno interpretira skozi informacijsko polje.«
»Pozivamo k aktivnemu 'partenonskemu partnerstvu' z našimi prijatelji in kolegi v Grčiji.«
»V prijavljenih delih je viden subtilen odnos do različnih materialov in poglobljeno proučevanje različnih kiparskih tehnik. V svojem delu umetnica nagovarja koncepte, ki zadevajo širša družbena vprašanja, zgodovino, lingvistiko in botaniko«
»Ustvarja jo s postavitvijo, ki išče soočenja z barvo, materiali in svetlobo, predvsem pa z gledalčevim pogledom.«
»Tenkočutno, nevsiljivo in prepričljivo osvaja tako notranji kot zunanji kiparski prostor likovnine, zlasti z dopolnjevanjem in prežemanjem svetlobe in senc.«
»Zanimale so me predstave, ki poskušajo artikulirati tudi svet zunaj teksta oziroma uprizoritve ali gledališča kot takega, in predstave, ki za to artikulacijo iščejo – in v veliki meri tudi najdejo – nova izrazna sredstva, tako parcialne znake kot celovit uprizoritveni sistem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju